Armani jelmeztervezőnek állt

Az olasz Armani divatház tervezte a kosztümöket a londoni West End színpadán minap bemutatott A halál és a lányka című darab szereplőinek.

A chilei származású Ariel Dorfman darabja a múlt héten debütált a londoni Comedy Theatre színpadán. A morális kettőséget, szexuálpolitika kérdéseket és a totalitarizmus személyiségre gyakorolt hatásait feszegető mű készítői a szereplők megjelenését illetően is biztosra mentek, ezért kérték fel Giorgio Armanit a jelmezek megtervezésére.   

Death-and-the-Ma

A diktatúra idején megkínzott Paulinát alakító Thandie Newtonnak a nyakánál vékony zsinórdísszel megbolondított testkövető fekete ruhát, hozzá illő fekete köpenyt és bőrből készült körömcipőt álmodott meg a divattervező - olvasható a The Daily Telegraph című brit lap internetes kiadásában. 
A Paulina férjét, Gerardot alakító Tom Goodman-Hill a jelenetek egy részében egygombos walesi herceg stílusú öltönyt, kék inget és fekete bőrből, illetve puha gyapjú flanelből készített papucscipőt visel, míg máskor hegyes hajtókájú szmoking öltönyben és fehér ingben lép színpadra.  
Az Anthony Calf által alakított Dr Miranda - akiben Paulina egykori kínzóját véli felfedezni - különféle variációkban viseli az Armani által megálmodott sálgalléros szmokingot és gyűrött szürke gyapjúnadrágot.  
Armani jelmeztervezői oldalát elsősorban a Richard Gere főszereplésével készült Amerikai dzsigolóból (1980) ismerheti a nagyközönség. A divatguru azonban már számos alkalommal bizonyított a londoni West End színpadán is. 
Ő tervezte az Esőember (Rain Man) című nagysikerű film színházi adaptációjának kosztümjeit, a mozivászonról már szintén ismert Filmcápák hálójában című darab szereplőgárdájának ruháit is.
Idén az Yves Saint Laurent tervezőjeként dolgozó Stefano Pilati is bizonyította jelmeztervezői képességeit a Harold Pinter által jegyzett Árulás című abszurd drámában. A londoni West End színpadán játszott darabban mások mellett Kristin Scott Thomas viselte a neves divatház névjegyét viselő ruhákat.