Kreatív kommunikációs kampány pályázatot hirdet a Vígszínház

A teátrum három kategóriában, középiskolások és egyetemisták pályázatait várja.

kreativ_kampany.png

Pályázati kategóriák

1. kategória – Ifjúsági brandmenedzser pályázat

Van egy szuper ötleted arra, hogyan tennéd népszerűvé a Vígszínházat barátaid és iskolatársaid körében? A Vígszínházi brandet vagy a Víg 122. évadának bemutatóit népszerűsítve készíts kreatív kommunikációs kampány tervet! Pályamunkáddal győzd meg a szakmai zsűrit arról, hogy te lennél a legalkalmasabb a Vígszínház tiszteletbeli ifjúsági brandmenedzser pozíciójára!

2. kategória – Kreatív fotó- és videópályázat

Válassz a Víg 122. évadának bemutatói közül, készíts kreatív fotót vagy videót, és töltsd fel a Vígszínház Facebook-oldalára, használva a „nekemavíg” hashtaget! Pályamunkádat oszd meg barátaiddal is, a kategóriában a közönség szavazatai döntenek.

3. kategória – Kreatív szlogen pályázat

Keressük a legütősebb VígSzlogent! A téma adott, a hívószót tőled várjuk. Mondd el néhány szóval, mit jelent számodra a Vígszínház!

Pályázati feltételek

Az 1. és 3. kategória győztesének kiválasztásában a Vígszínház vezetőségéből és művészeiből álló szakmai zsűri dönt. Az 1. és 3. kategória pályamunkáit a marketing@vigszinhaz.hu e-mail címre várjuk „nekem a víg” jeligére augusztus 14. éjfélig. Ne feledd megadni elérhetőségeid, neved, telefonszámod és életkorodat!

A 2. kategória pályamunkáira augusztus 15. után lehet szavazni a Vígszínház által megosztott Facebook-fotóalbumban.

Mindhárom kategória győztese vígszínházi páros bérlettel lesz gazdagabb.