A Figaro házassága új utat nyitott az opera mûfajában. Mozart volt az elsõ, akinél a vígopera túllép a puszta szórakoztatáson. Õ volt a mûfaj elsõ lélekbúvára. Almási Tóth András vendégrendezõ állította színpadra a mûvet. Díszlet: Zeke Edit, jelmez:Földi Andrea m.v., karmester: Bartal László és Philippe de Chalendar.
"Házasodj meg, meg fogod bánni; ne házasodj meg, azt is meg fogod bánni; házasodj vagy ne házasodj, mindkettõt meg fogod bánni; vagy megházasodsz, vagy nem, mindkettõt megbánod. Nevess a világ ostobaságain, meg fogod bánni; sirasd el, azt is meg fogod bánni; nevess a világ ostobaságain vagy sirasd el, mindkettõt meg fogod bánni; vagy nevetsz a világ ostobaságain, vagy elsiratod õket, mindkettõt megbánod."
Soren Kierkegaard
"Házasodj meg, meg fogod bánni; ne házasodj meg, azt is meg fogod bánni; házasodj vagy ne házasodj, mindkettőt meg fogod bánni; vagy megházasodsz, vagy nem, mindkettőt megbánod. Nevess a világ ostobaságain, meg fogod bánni; sirasd el, azt is meg fogod bánni; nevess a világ ostobaságain vagy sirasd el, mindkettőt meg fogod bánni; vagy nevetsz a világ ostobaságain, vagy elsiratod őket, mindkettőt megbánod."
Soren Kierkegaard
{kozep} Bódi Marianna és Cser Péter {/}
{kozep} Bódi Marianna és Orth Miklós {/}
{kozep} Bódi Marianna {/}
{kozep} Cser Péter és Vermes Tímea {/}
{kozep} Bódi Marianna és Busa Tamás {/}
{kozep} Cser Péter, Eperjesi Erika és Kertész Marcella {/}
{kozep} Szabóki Tünde és Busa Tamás {/}
{kozep} Kincses Károly, Molnár Anna, Cser Péter és Fodor Ildikó {/}