Bertalan Ágnes, Fekete Ernő, Ónodi Eszter, Rajkai Zoltán, Rezes Judit, Szabó Győző, Takátsy Péter és Vajdai Vilmos menedzsereket alakít a Kamra legutóbbi bemutatójában- Egyenszürke öltöny, illetve kosztüm, egyengondolkodás, csak semmi eltérés a fő céltól: állást, pénzt és pozíciót szerezni! erre trenírozza őket a talponmaradás kényszere- A darab szerzője, Urs Widmer 1938-ban született Bázelben- 1968 óta publikálja prózai írásait, 69-ben írta első hangjátékát- Első színdarabja, a Nyomozók hosszú éjszakája 1973-ból való, s a Bázeli Színház mutatta be- A Top Dogs 1996-os ősbemutatója a zürichi Theater am Neumarktban volt, Volker Hesse rendezésében; melyet aztán számos európai bemutató követett- Widmer eredetileg középkorú menedzserekről írta művét, melynek lényege, hogy az azt bemutató társulatok a szöveget mintegy vázlatként kezelve, saját társadalmuk jellegzeteségeivel töltsék meg az előadást- Bagossy ezt azzal egészítette ki, hogy fiatal, huszas-harmincas generációra adaptálta a művet hiszen Magyarországon leginkább ez a generáció nőtt bele kezdettől fogva a multicégek menedzservilágába- A rendező így beszél a darabról: A Top Dogs szereplői kirúgott menedzserek - nyomorult lúzer banda -, akiket gyötör a kétségbeesés, mardos a szégyen, emészt a harag - és akik már-már belehullanak a moralizálás szánalmas mocsarába, mintha egyik pillanatról a másikra felejtették volna el a kemény jelszavakat: Az utókor nem a tisztességes, hanem a nyereséges vállalatokra emlékszik-; A tisztesség az utolsó előtti mentség- Az utolsó a siker-; Erkölcsi hullának a győztes vetélytársat nevezzük-; A megbízhatóság nem azt jelenti, hogy adnak megbízást-; Ami üzletileg erkölcstelen, az többnyire jövedelmező-; A rugalmas erkölcs az érvényesülés támasza-; A hencegés nem etikátlan öndicséret, hanem az érvényesülés marketing fogása-- Ám az ember-orcájú kapitalizmus hőseink segítségére siet- Befizeti őket egy csinos kis crash-tréningre, ahol majd új állást keresnek nekik, egyszersmind az elveszett lelkeket gatyába rázzák, felturbózzák a lerobbant önbecsülést, élesítik az önismeretet, edzik a harci kedvet, és megtámogatják az omladozó hitet a Coca-Colában meg a Credit Internationalban; az American Expressben és a Toshibában- S mindezt a legtudományosabb módszerekkel a legtudományosabb pszichológiával! De nem ám azzal, amelyiket TAJ-kártyára mérnek a diliházban! Nem! Ez a tudomány az a tudomány, amelynek segítségével az ember, a megfelelő pillanatban mosóport, bankot meg pártot választ- Szóval, lesz mit tanulni! Hegyezzétek a füleiteket, tisztelt polgárok!