Szex és lelki vívódás

A Madách Színház ebben az évben két olyan darabot hozott el Magyarországra, ami világszerte már bizonyított: a Spamalotot és a Contactot. Utóbbi egy nehezen meghatározható műfajú előadás, ami a tánc és a dráma különös keveréke sokkal több nevetéssel, mint amire első pillantásra számítanánk. Ahogy a címe is mutatja, a darab a kapcsolatokat boncolgatja, a férfi és nő közötti különös köteléket és saját lelki vívódásainkat.



c6


A Contact három külön történetet mutat be, az első a 17. században játszódik (J. H. Fragonard A hinta című képe kel életre a felvonásban). A megbotránkoztató bokavillantások korszakában bizony kemény erotika folyik egy hintán a parókás férfi és a kalapos nő között.

c26


Több rétegnyi fodor körül és áthatolhatatlannak tűnő bugyi alatt a behatolás minden változatát táncba foglalták - beleértve az orális élvezeteket is. A végeredmény mégsem hozza zavarba a nézőt, inkább jóízű mosolyra fakaszt ez a fura légies szeretkezés. Alig „heverjük ki" az első megdöbbenést, máris berobban a következő fordulat, amitől aztán végleg elakad a lélegzetünk...

c12


Az orgazmus és a sokk után ugrunk egy nagyot és máris a 20. század közepén találjuk magunkat egy olasz étteremben. A mogorva férj és csinos asszonykája közötti párbeszédek egyszerre szórakoztatnak és látleletként is szolgálnak: a házasságok gyakori kommunikációs problémáit rögzítik. Mi másba is lehetne menekülni egy ilyen fojtogató kapcsolatban, mint a fantázia világába, ahol azt teszünk, amit csak akarunk, gátlások nélkül.

c5


A pezsgő olasz „risztorántét" követően az időkapszula napjainkba érkezik: egy üzleti díjátadó helyszínére, ahol egy felkapott reklámszakember veszi át ötödik aranyozott műgyanta-szobrát. Michael sikerei ellenére komoly pszichés problémákkal küzd, az utolsó felvonásban egy üzenetrögzítő - és természetesen a tánc - segítségével élhetjük át azt a széles érzelmi skálát, amit a magányos üzletember jár be egyetlen este alatt. Michael története a legszínesebb felvonás, főhősünkkel együtt mi is belezuhanunk a lelki szakadékokba és együtt kapaszkodunk vele a hasadék szélén. Hogy végül sikerül-e visszamásznia az életbe vagy elernyedt ujjaiból végleg kiszáll az erő, azt bárki megtudhatja, ha belép a Contact fantáziadús világába. /László Mónika - www.rtlbulvar.hu/

Fotók: Orosz Endre
Forrás: Madách Színház

süti beállítások módosítása