 Kiosztották az idei Molière-díjakat Párizsban. A legjobb női alakítás díját Dominique Blanc kapta Marguerite Duras: La Douleur-ben (Fájdalom) nyújtott főszerepért. A legjobb férfi színész Laurent Terzieff lett (Ronald Harword: Öltöztető,  Jean-Pierre Siménon: Philoktétész).
Kiosztották az idei Molière-díjakat Párizsban. A legjobb női alakítás díját Dominique Blanc kapta Marguerite Duras: La Douleur-ben (Fájdalom) nyújtott főszerepért. A legjobb férfi színész Laurent Terzieff lett (Ronald Harword: Öltöztető,  Jean-Pierre Siménon: Philoktétész).  
 Tovább
                                
                                Tovább
                            
                            
                        
                                    
                            
                                
                                 Mint megszokhattuk, az Orlai Produkciós Iroda minden nyáron előrukkol valamilyen különleges színházi előadással. Idén különösen nagy durranásra számíthatunk, ugyanis az Oscar-díjas film, az Esőember színpadi változatát hozzák ki Kulka Jánosra és Nagy Ervinre. Az alkotók közül elsőként a producerrel,…
Mint megszokhattuk, az Orlai Produkciós Iroda minden nyáron előrukkol valamilyen különleges színházi előadással. Idén különösen nagy durranásra számíthatunk, ugyanis az Oscar-díjas film, az Esőember színpadi változatát hozzák ki Kulka Jánosra és Nagy Ervinre. Az alkotók közül elsőként a producerrel,…
 Tovább
                                
                                Tovább
                            
                            
                        
                                    
                            
                                
                                 írta: Lina  Schilling Árpád, a Krétakör Színház vezetője az elmúlt évek során tudatosan távolodott el egyre inkább a struktúrán belüli színháztól, aztán mindattól a kötöttségtől, amit az átlagos ember színháznak nevez. Eltűntek a színpadok, és a színészek csaknem közénk ültek le játszani. Aztán…
írta: Lina  Schilling Árpád, a Krétakör Színház vezetője az elmúlt évek során tudatosan távolodott el egyre inkább a struktúrán belüli színháztól, aztán mindattól a kötöttségtől, amit az átlagos ember színháznak nevez. Eltűntek a színpadok, és a színészek csaknem közénk ültek le játszani. Aztán…
 Tovább
                                
                                Tovább