Két régi ismerős véletlen, sorsfordító találkozásának valóság-, és alkohol ízű rekonstrukciója vállalt köz-helyeken; egy hétköznapinak tűnő kávézóban, egy hétköznapinak tűnő délutánon...
Anna huszonéves, rendkívül dekoratív pincérnő. Gyermekkorában a vidéki Napraforgók színjátszó-kör legszorgalmasabb tagja volt, mivel a tanára nagy hatást gyakorolt bimbódzó lelkére. Az azóta eltelt 13 év alatt Anna, ártatlan kislányból valódi, sok hullámvölgyet megélt nővé érett.
Tamás negyvenes férfi, aki egykoron nagy színészkarrierről álmodott, mára azonban belekeseredett az életébe. Nőcsábász múltját maga mögött hagyva már csak a megnyugvást keresi dilemmákkal teli kapcsolatában.
13 évvel ezelőtt Tamás volt az a tanár, aki azt a bizonyos színjátszó-kört vezette...
Kettejük életútja ezen a ponton keresztezi egymást ismét, az „alkalom" pedig felveti a kérdést, hogy merre tovább...
Délután
Kétszereplős kávéházi egyfelvonásos életszelet 18 éven felülieknek...
Szereplők:
Brózik Klári és P. Szabó István
Írta és rendezte: P. Szabó István
A következő játszási nap: 2011. április 21. 19:00
Helyszín: Andante Borpatika - Bp. I. ker. Bem rakpart 2.
Hossz kb.: 75 perc
Brózik Klári
A Gór Nagy Mária Színitanoda elvégzése után nagy hévvel vetette bele magát a színészi pályába. Szerepeiben változatosságra törekszik. Többek között játszott például Bianca-t, Shakespeare Makrancos Katájában, Suzanne-t, a Figaro házasságában, vagy Fanny-t az Isten pénzében. Egyaránt közreműködik zenés, illetve prózai darabokban, így ugyanúgy feltűnik a Madách Színház színpadán, mint a Vidám Színpadon, vagy a Karinthy Színházban. Az országos ismertséget a TV2, JÓBAN ROSSZBAN című napi sorozata hozta meg számára, amelyben 2004 óta alakítja Margit nővér figuráját.
Köztudott róla, hogy jelentős részt vállal különböző jótékonysági szervezetek munkájában, sőt maga is szervez ilyen jellegű rendezvényeket.
P. Szabó István
2010 márciusáig több néven, álnéven alkotott. Születési neve Gulyás István, dalszövegeit mégis Peet, regényeit pedig Peet Goodman álnéven írta.
A művészi pályát táncos – koreográfus – táncpedagógusként kezdte. Ösztöndíjjal került Franciaországba, ahol később a Compagnie Pal Frenak társulat tagja volt. Hazatérve egyaránt tevékenykedett a könnyű-, illetve a „komoly" műfajokban. Többek között koreografálta például a Rapülők koncertjeit, ugyanakkor táncosként dolgozott a legnagyobb hazai táncegyüttesekkel is, mint pl.: Markó Iván Társulat, Bozsik Yvette Társulat...stb. Mind közül A Szegedi Kortárs Balettnél töltött időszakot – 2001-től, 2006-ig – tartja a legmeghatározóbbnak. A társulattal mind a mai napig szoros baráti kapcsolatot tart fenn.
Az ezredforduló táján kezdett egyre inkább az írás felé fordulni.
Megjelent regényei: Újra meg újra (Peet Goodman – Art'z Kiadó, 2000.), Arcok a sötétből (Peet Goodman – MIMA, 2007.)
Gulyás István néven jegyzi a Tűzvonalban című krimisorozat harmadik évadjának hat epizódját, mint epizódíró.
Első mozifilmjét – HALÁLKERINGŐ (Főszerepben Kern András és Dobó Kata / Filmpartners, 2010.) – már Szabó István néven írta, ami miatt sok támadás érte. Többen úgy vélték, hogy direkt a híres Oscar-díjas magyar rendező nevével próbált visszaélni, a valóság azonban sokkalta hétköznapibb volt: Egyszerű családi okokból úgy döntött, hogy elhagyja apai vezetéknevét, és felveszi helyette az édesanyjáét, aki „szerencsétlenségére" éppen Szabó. A támadásokra reagálva biggyesztette oda régi művészneve – a Peet – kezdőbetűjét a hivatalos polgári neve elé...