Okostelefonon is elérhetővé tette kulturális programját a budapesti Trafó - Kortárs Művészetek háza; az alkalmazást letöltő felhasználókat videóajánlók is segítik a választásban.
Az új, magyar fejlesztésű alkalmazás a Trafó köztéri reklámjain megjelenő QR-kódokkal egyszerűen, gyorsan és ingyenesen letölthető mind iPhone-ra, mind Android-alapú telefonokra. A videótartalmakra optimalizált fullXS platformon futó applikációt az ArtKlikk Kft. fejlesztette - mondta el a Trafó kommunikációs vezetője.
Horn Márton elárulta, a napokban elindult projekttel céljuk, hogy az első olyan kulturális intézménnyé váljanak Magyarországon, amely a mobil-jegyvásárlást segítő alkalmazást indít. "Ez a funkció már jelenleg is létezik az applikációban, a jegyterjesztők azonban még nem tudják kezelni az okostelefonról érkező igényléseket" - jegyezte meg.
Mint azonban hozzátette, a Trafó bizonyos programjainál novemberben már korlátozott számban okostelefonról is lehet majd jegyet vásárolni, a tesztidőszak után pedig minden eseménynél elérhetővé válik ez a funkció.
Horn Márton elmondta: saját becsléseik szerint a Trafó látogatóinak legalább egyharmada rendelkezik okostelefonnal, és ez a szám a jövőben minden bizonnyal emelkedni fog, így a kényelmes, mobil jegyvásárlási lehetőséggel is sokan élnek majd.