Mobil jegyértékesítő pont - céghez viszik a színházat!

A Szabad Tér Színház elindította új szolgáltatását, mely teljes körű tájékoztatást és szolgáltatást nyújt a Budapesti Nyári Fesztivál programkínálatából.

A Szabad Tér Színház új dimenzióba kívánja helyezni a mozgó- vagy helyszíni árusítás fogalmát! Személyes prezentáció, tanácsadás, részletes műsorismertetés, szóróanyagok, vetítés - a színház munkatársa minden információval ellátja az érdeklődőket,  hogy a helyszínen gyorsan és kényelmesen hozzájuthassanak a legjobb jegyekhez.

mobiljegy4_kMobil Jegyértékesítő Pont (forrás: szabadter.hu)

Komoretto Gábor jegyértékesítő munkatárs így nyilatkozott az elmúlt néhány hét tapasztalatairól:

Kinek az ötlete volt a vállalkozás elindítása?

KG: A Mobil Jegyértékesítő Pont létrehozásának szikrája Bán Teodóra igazgató asszonyunk fejéből pattant ki az év elején. Az idea ötvözi az évek óta működő helyszíni színházjegy értékesítés kényelmét, a jelen korunkban rendelkezésre álló fejlett technikai eszközökkel.

Hogyan alakult ki a vállalkozás koncepciója?

KG: A mobil jegyértékesítés általunk összegyúrt arculatát elsősorban a személyes megkeresés és megszólítás okán alakítottuk a jelenleg működő formájára. Szeretnénk, hogy évadunk produkciói közel kerüljenek leendő nézőközönségükhöz és érdeklődést ébresszünk az emberekben. A mai agresszív reklámot és megjelenést igénylő piaci környezetet a Mobil Jegyértékesítő Pont emberközelibbé teszi, és elsősorban a Színház és a Kulisszák varázsába kívánja bevonni az érdeklődőket.

Kinek szól?

KG: Közhelyek nélkül állíthatom, hogy MINDENKINEK. Színházkedvelőknek és kultúra-barátoknak, de nem csak nekik. Az eltelt néhány hét tapasztalataiból látható, hogy az értékesítési és programajánló helyszíneken pozitív meglepettséget tapasztalunk.

Hogyan néz ki egy-egy „házhoz” szállítás?

KG: Minden alkalommal egy kompletten felszerelt high-tech jegyiroda elevenedik meg az irodaházak tárgyalóiban, étkezőiben, a folyosókon és recepciókon. Szórólapok, roll-up reklámtáblák, plakátok és az élőszó, amely minden helyszínen eszköztárunk része. Személyesen kerülnek megszólításra az érdeklődők és „arra-járók” egyaránt. Az arra alkalmas helyszíneken egy rövid, projektor segítségével vetített prezentáción követhetik figyelemmel a Budapesti Nyári Fesztivál 2012-es kínálatát. Kinek-kinek igénye szerinti mélységben és részletességgel beszélünk - és amikor a sürgető idő engedi - beszélgetünk darabokról, szereplőkről, érdekességekről és kulisszatitkokról. Első kézből kapják az információkat minden fontos eseményről, amely csak a Szabad Tér Színház helyszínein zajlik majd.

Mi az előnye ennek a szolgáltatásnak?

KG: Kényelmes, gazdaságos és informatív. E három tényező egyformán jellemzi a Mobil Jegyértékesítő Pont tevékenységét. „Házhoz visszük a Színházat!” - hirdetjük és ez valóban így van. Az internet, sajtó, plakát és média jelenlétünk villanásnyi információit próbáljuk a helyszíneken csokorba fogni és segíteni az érdeklődőket, hogy a Budapesti Nyári Fesztivál minden igényt kielégítő kínálatából valamennyien megtalálják a számukra megfelelőt. Valamennyi helyszínen online felületen választhatják ki nézőink a helyjegyeiket, melyet vásárlás után azonnal nyomtatott formában kézhez is kapnak, és amelyet ott, a helyszínen akár bankkártyával is fizethetnek.

Milyen kedvezményekkel jár a szolgáltatás igénybe vétele?

KG: Az előértékesítési időszakban (május hó végéig) valamennyi páros jegy megvásárlásakor Budapesti Nyári Fesztivál KEDVEZMÉNYKÁRTYÁT nyújtunk át vevőinknek, mellyel az egész évadban 20% kedvezménnyel juthatnak valamennyi szolgáltatásunkhoz, valamint a kedvezménykártya helyszíni regisztrációjával egy időben, e-mail címük megadása után bekerülnek a Szabad Tér információs körforgásába. Első kézből értesülnek akcióinkról, más forrásból nem elérhető kedvezményeinkről.

Milyen eredményekről számolhat be?

KG: Határozott eredménynek tekintem a társadalmi és gazdasági élet széles spektrumával való kapcsolatépítést, hiszen egyaránt fontos partnerünk a háromezer főnél is nagyobb foglalkoztatottal rendelkező közintézmény, a néhány száz fő látogatót számláló orvosi étkezde valamint a nagy átmenő forgalmat bonyolító irodaház is. Több száz lehetséges jegyértékesítési helyszín felkeresése után, az eltelt hónapok alatt a BNYF Mobil Jegyértékesítő Pont közel 50 állandó partnerrel büszkélkedhet, ezek felénél kétheti rendszerességgel visszatérő és a helyszínek lehetőségeihez mérten, kör e-mail-ben és hírlevelek formájában folyamatosan jelenlévő kulturális partnerekké lettünk. Szabadtéri rendezvényeken jelenünk meg Budapest utcáin a Nyári Fesztivál és színházunk promóciójával, programajánlónkkal és természetesen, minden esetben a helyszíni jegyvásárlás lehetőségével is.

Elvárások?

KG: Középtávon szeretném, hogy ez a páratlan kezdeményezés még több helyen megvethesse lábát, mi több, gyökeret verhessünk! A 2012-es szezonnyitány előtti hónapokat az arculat kialakítása, a technikai feltételek megteremtése és mindenek előtt a kapcsolatépítés töltötte ki. Jelenleg az értékesítésre kerül a fő hangsúly és reményeim szerint az évad derekára beérik majd a gondosan ültetett, nevelgetett fa gyümölcse.

Szokások?

Véleményem szerint kevesen születnek színházba járó embernek. Valamennyien rengeteg ingerrel találkozunk napjainkban és mindannyian más szempontok alapján választjuk meg, hogy mikor, mire szánjuk csekély szabadidőnket és mire fordítjuk anyagi lehetőségeinket. A Mobil Jegyértékesítő Pont feladata a promóció, a hírverés és az értékesítés. Küldetésünk azonban a stílus, hogy mindezt milyen keretek között végezzük, kínálatunkat hogyan tálaljuk és hogyan válhatnánk és maradhatnánk elválaszthatatlan részéve Partnereink kulturális életének. Elhivatottnak érzem magam a feladatra, hogy a nyári budapesti utca emberének a színház szóról az elsők között jusson eszébe: a Szabad Tér, a Margitsziget, a Városmajor és a Budapesti Nyári Fesztivál.

Forrás: szabadter.hu

süti beállítások módosítása