Ügynökségi szövegírókat próbál kabaréírásra rávenni a Dumaszínház, a Kreatív pedig segít neki ebben. A győztes kap pénzt, meg dicsőséget is. - Lapszemle, kreativ.hu, szeptember 4.
Versenyt hirdet a Dumaszínház és a Kreatív magazin reklámszövegírók részére, akik legalább kétéves aktív reklámszövegírói tapasztalattal rendelkeznek (akár munkavállalóként, akár vállalkozóként, akár más egzotikus jogviszonyban).
A pályázatra rövid humoros jelenetekkel (legfeljebb négy oldal terjedelemben, 14-es Times New Roman betűtípussal, másfeles sorközzel) lehet jelentkezni, vagy humoros, más számára íródott monológokkal, amelyeknek terjedelme legfeljebb három oldal (a jelenetekre meghatározott formázást itt is tartani kell). A versenyre csak saját alkotásokat, szerzői jogi értelemben eredeti műveket fogadnak be. Sem a fordításokat, sem a már ismert művek átiratait nem tekintik érvényes pályaműnek.
A pályázók a pályázat beadásával hozzájárulnak a pályaművek nyilvánosságra hozatalához és háromszori nyilvános előadásához.
A zsűri minden kategóriába I-III. díjat ad át, és a közönségszavazáson nyertes is díjat kap. A fődíj 100.000 forint mindkét kategóriában, a többi tárgynyeremény. A beérkezett munkákat háromtagú zsűri bírálja el, melynek tagja lesz Litkay Gergely a Dumaszínház képviseletében, Dolezsai Gergely az OTP Banktól, valamint Szigeti Péter, a Kreatív főszerkesztője is.
A győztes munkákból a tervek szerint válogatást mutatunk be október 31-én, a Humor a reklámban - Jó-e mindig a nevetés? című konferencián.
A pályamunkákat 2012. szeptember 28-ig kérik beküldeni alitkay.gergely@dumaszinhaz.hu emailcímre.