Humor a reklámokban – workshop

Október 31-én a Kreatív Csoport és a Dumaszínház  minikonferenciát  tart a humor és a reklámok kapcsolatáról. Miért és mikor érdemes a humort a reklámokban alkalmazni? Tudjon meg mindent a humorról és a reklámokról!

humor_a_reklmokban

A rendezvény elméleti blokkjában dr. Pap János, nevetéskutató beszél arról, hogy min, mikor és miért szeretnek nevetni az emberek, a humornak melyik az a fajtája, ami képes terméket eladni, vevőket generálni,  és milyen típusú az a viccelődés, amit a reklámok során mellőzni kell. Szaday Balázs, az Ogilvy & Mather stratégiai igazgatója a célcsoport fontosságáról fog beszélni, valamint arról, hogy mi a titka az igazán vicces reklámoknak, mik azok az irányelvek, melyekhez egy humoros ötlet kitalálása és megvalósítása során igazodni érdemes. Ezek mellett Orbán Gábor, a TNS Hoffmann munkatársa ismertetni fogja, mi jellemzi a közép-kelet-európai térség lakóinak humorát, ezen belül milyen sajátosságai vannak a magyar piacnak, és erre hogyan reflektálnak a hazai reklámok.

A workshop másik felében két esettanulmányt hallgathatnak meg. Dolezsai Gergely, az OTP marketingkommunikációs osztályvezetője és Sallai Ervin, a Café Creative kreatívigazgatója mondja el, miért van szüksége egy banknak a vicces reklámokra. Ezt követően a Well Reklámügynökség és a MinDig TV Extra munkatársai mesélik el, hogy mindig működik-e a humor, miért alkalmaztak humoros dolgokat reklámjaik során.

Zárásként a Dumaszínház és a Thália Színház fellépői előadják a Kreatív és Dumaszínház közös jelenetíró-pályázatának győztes darabját.
A nap moderátora Litkai Gergely lesz.

Bővebb információ itt.

süti beállítások módosítása