Díjat kapott az Operaház imázs-kampánya

A hazai tervezőgrafikus szakma egyik legrangosabb megmérettetésének kulturális díját nyerte el a dalszínáz 2012/13-as évadkampányának alkotója.

keszul

Boltresz Kata, Kolonits Klára a fotózáson

A magyarországi tervezőgrafikusokat tömörítő Aranyrajzszög Társaság tizenegy éve minden évben meghirdeti pályázatát, ahol több kategóriában indulhatnak a szakma képviselői, főként konkrét kampányokra, megbízásokra elkészített alkotásokkal. Az idén beérkezett több száz grafikai mű közül a november 14-i ünnepélyes díjátadón négy kategóriában osztották ki az Aranyrajzszög Díjat.

operahaz_imazs-kampany_-_szegedi_csaba

A Mátai és Végh Kreatív Műhely az Operaház évadkampányához készített imázs-plakátsorozatért került a nyertesek közé. Az indoklás szerint a sorozatban "egyszerre jelenik meg virtuális és valóságos, elit és populáris, érzékien művészi és markánsan reklám."

keszul2Felméry Lili, Butor Krisztina a fotózáson

A díjnyertes sorozat, amely az Operaház tizenöt művészét ábrázolja a szezon legjelentősebb produkcióinak szereplőjeként, májustól hónapokon át volt látható óriásplakátokon, köztéri hirdetőfelületeken, a nyomtatott és az online sajtóban, valamint természetesen a dalszínház holnapján és Facebook oldalán is.

Forrás: opera.hu

süti beállítások módosítása