Tari Sarolta a Budapesti Gazdasági Főiskolán a Békéscsabai Jókai Színház public relations tevékenységéről írta szakdolgozatát. A tanulmány elérhető a Színigazdaság.hu-n.
A tanulmányt azoknak szánja a Színigazdaság, akiket érdekel a színház, érdekel a pr. és érdekel mindaz, ami ezek házasságából születik. A jelenleg is a Jókai Színházban dolgozó szerző az alábbaikban ajánlja szakdolgozatát:
"Ezt a szakdolgozatot 2009-ben írtam a Budapesti Gazdasági Főiskolán a Békéscsabai (akkor még Békés Megyei) Jókai Színház marketing és PR tevékenységéről. Ebben az időszakban az intézmény falai között működő színiiskolában (is) tanultam, így adott volt a témaválasztás.
A dolgozat egy újfajta kommunikációs szemlélet, PR tevékenység megjelenésével foglalkozik, amelyet Fekete Péter igazgató hozott el Békéscsabára. Fekete Péter 2007-től igazgatja a Jókai Színházat, ennek a mára már öt esztendőt felölelő időszaknak az első évét próbálom bemutatni. Ezek az első lépések, amelyekkel a Jókai Színház elindult azon az úton, hogy egy virágzó, több játszóhellyel rendelkező teátrummá váljon. A dolgozat szemlélteti a pozitívumokat, ugyanakkor keményen rávilágít olyan problémákra, amelyek megoldásra várnak. Izgalmas lenne összevetni a 2009-es állapotokat a jelenlegi helyzettel, s ezt az öt éves (2007-2012) periódust, ezt az intenzív, dinamikus fejlődést a maga egységében vizsgálni: mind kommunikációs, mind művészeti szempontból. Érdekes kérdés lehet az is, hogyan generálja (generálja-e) egymást a kettő. Ám ez már egy következő tanulmány témája."
A teljes szakdolgozat innen letölthető.
Forrás: Színigazdaság.hu