Civil reklámarc hirdeti az Operát - Leleplezték az óriásplakátot

A dalszínház április végén hirdetett plakátarc-versenyt a Facebook Opera-oldalának látogatói között. Július közepéig hirdeti az Operaház jövő évadát a győztes, Párkányi Katalin plakátja.


Az internetes közönség feladata az volt, hogy az Operaház tavaszi imázskampányának három kiválasztott plakátja előtt készítsenek magukról kreatív, fantáziadús fotót. A kiírás szerint a legtöbb tetszésnyilvánítást bezsebelő fényképhős lesz az Operaház rajongó-plakátarca. A győztesről az Opera profi kreatív csapata készített műtermi fotót, majd óriásplakátot, így az elkötelezett operarajongó személyesen reklámozhatja a Magyar Állami Operaház 2013/14-es évadát.

 


A győztes, Párkányi Katalin, aki versenyzáráskor 720 like-kal vezetett, csütörtöktől az ország három pontján, Budapesten, Szegeden és Győrben hirdeti az Opera és az Erkel Színház következő szezonjának programjait, amelyekre vasárnapig válthatók még bérletek. A második helyezett Szalai Flóra (570 like), a harmadik helyezett Joósz Katalin és Preisz Lilla (484 like) kétszemélyes tiszteletjegyet nyert a jövő évad első premierjére, a Falstaffra.

 

Az eredeti versenykiíráson felül szakmai zsűri (Gács Tamás, Ókovács Szilveszter, Turkovics Mónika, Végh Endre és Zsoldos Dávid) döntött a legkreatívabbnak ítélt fotókról. Szavazataik alapján Jávorszky György az OperaCafé reklámarca, Ihász Lilien, Ádám Dávid és Peresztegi Hanna az Opera 2013/14-es évada Gyermek- és Ifjúsági programjainak reklámarca, Oroszi Judit pedig az Opera "reklámkeze" lehet a jövőben. A pályázóik legjobb képeiből harmincegy darabos válogatást adtak ki nyomtatásban az Operamagazin mellékleteként.

 

Forrás: opera.hu

süti beállítások módosítása