Kommunikációs arculat tervezésre hirdet pályázatot a Szegedi Szabadtéri Játékok
A Szegedi Szabadtéri Játékok nyilvános pályázati felhívást tesz közzé kommunikációs arculatának megtervezésére.
A Szegedi Szabadtéri Játékok hazánk legnagyobb, legrégebbi (82 éves) hagyományokkal rendelkező, nyári, zenés színházi fesztiválja. A fesztivál alapvető koncepciója a népszínházi jelleg, tehát a sokszínű, minden közönségréteget váró, műfajgazdag program. Támaszkodik a hagyományokra, ugyanakkor jellemzi az újításra való törekvés is. Produkciói fesztiválprodukciók, melyek elsősorban a Dóm tér adottságaihoz igazodnak (méret, látvány stb.), kőszínházi körülmények között nem vagy csak átalakítás útján megvalósíthatóak.
A pályázó feladata a kommunikációs arculat elemeinek elkészítése az arculati kézikönyvnek megfelelően. Az elkészült kreatív tervek további mutációit Megrendelő állandó szerződött partnerével készítteti el.
A pályázat része a Szegedi Szabadtéri minden hirdetésén megjelenítésre kerülő szlogen is, mely tartalmában a kreatív briefben részletezett koncepciót tükrözi.
A teljes kreatív brief itt érhető el.
Az arculati kézikönyv vonatkozó része elérhető itt.
A pályázat kiírásának időpontja: 2013. augusztus 21.
Re-brief: 2013. szeptember 2., hétfő 14 óra, REÖK, Szeged, Tisza Lajos krt. 56.
Leadási határidő: 2013. szeptember 16., hétfő 16.00
Leadási paraméterek: személyesen, postai úton (ezen esetekben zárt borítékban) vagy elektronikusan, a pályázat és pályázó nevének feltüntetésével. Postacím: Szegedi Szabadtéri Játékok és Fesztivál Szervező Nonprofit Kft., 6720, Szeged, Tisza Lajos krt. 56. E-mail: palyazat@szegediszabadteri.hu
Eredményhirdetés: 2013. szeptember 23., hétfő
További információ: palyazat@szegediszabadteri.hu