Kommunikációs arculat tervezésre hirdet pályázatot a Szegedi Szabadtéri Játékok

A Szegedi Szabadtéri Játékok nyilvános pályázati felhívást tesz közzé kommunikációs arculatának megtervezésére.


SzeSza LogokA Szegedi Szabadtéri Játékok hazánk legnagyobb, legrégebbi (82 éves) hagyományokkal rendelkező, nyári, zenés színházi fesztiválja. A fesztivál alapvető koncepciója a népszínházi jelleg, tehát a sokszínű, minden közönségréteget váró, műfajgazdag program. Támaszkodik a hagyományokra, ugyanakkor jellemzi az újításra való törekvés is. Produkciói fesztiválprodukciók, melyek elsősorban a Dóm tér adottságaihoz igazodnak (méret, látvány stb.), kőszínházi körülmények között nem vagy csak átalakítás útján megvalósíthatóak.

A pályázó feladata a kommunikációs arculat elemeinek elkészítése az arculati kézikönyvnek megfelelően. Az elkészült kreatív tervek további mutációit Megrendelő állandó szerződött partnerével készítteti el.

A pályázat része a Szegedi Szabadtéri minden hirdetésén megjelenítésre kerülő szlogen is, mely tartalmában a kreatív briefben részletezett koncepciót tükrözi.


A teljes kreatív brief itt érhető el.

Az arculati kézikönyv vonatkozó része elérhető itt.

A pályázat kiírásának időpontja: 2013. augusztus 21.

Re-brief: 2013. szeptember 2., hétfő 14 óra, REÖK, Szeged, Tisza Lajos krt. 56.

Leadási határidő: 2013. szeptember 16., hétfő 16.00

Leadási paraméterek: személyesen, postai úton (ezen esetekben zárt borítékban) vagy elektronikusan, a pályázat és pályázó nevének feltüntetésével. Postacím: Szegedi Szabadtéri Játékok és Fesztivál Szervező Nonprofit Kft., 6720, Szeged, Tisza Lajos krt. 56. E-mail: palyazat@szegediszabadteri.hu


Eredményhirdetés: 2013. szeptember 23., hétfő

További információ: palyazat@szegediszabadteri.hu