Múlt héten a felújított Vigadó épületében tartották a 2014-es Effie díjátadó gálaestjét. A rendezvényen 11 kategóriában összesen 53 díjat osztottak ki. A fődíjat a Gifszínház nyerte.
Az összesen kiosztott 12 Arany, 15 Ezüst és 25 Bronz Effie-t azok a kampányok kapták, amelyek a kiírás szerint 2013. január 1. és 2014.május 31. között zajlottak, igazolhatóan sikeresek, hatékonyak voltak és a zsűritől pályaművükre a legtöbb pontot kapták.
A hatékonysági díj 13. hazai megmérettetésén a Y&R Budapest „Big marketing idea” kategóriába nevezett, Katona József Színház számára készített „Gifszínház” kampánya kapta a fődíjat, a Platina Effie-t. Ez a kampány a MAKSZ által szervezett Arany Pengén illetve a nemrég lezajlott portorozi Golden Drum reklámfesztiválon is Grand Prix-t nyert.
A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi, az idei volt a 13.alkalom. A díjat 1968-ban az Amerikai Marketing Szövetség alapította New Yorkban. Jelenleg több mint 40 országban rendezik meg világszerte.
Forrás: Kreatív Online