"Színházat vegyenek!” címmel második alkalommal rendezi meg a Magyar Teátrumi Társaság színházmarketing szakmai konferenciáját - ezúttal Budapesten, a Pesti Magyar Színház épületében.
A szakmai fórum célja, hogy a magyar színházak, előadóművészeti szervezetek kommunikációs és marketingszakemberei közösen gondolkodjanak, szakmai párbeszédet folytassanak. A színházak kommunikációs és marketingtevékenységének összevetésével, külföldi példák elemzésével, szakmai konzultáció segítségével hatékonyabbá válhasson a munka.
A Pesti Magyar Színház új menedzsmentjének kezdeményezésére a szakmai eseményhez a Hevesi Sándor utcai épület biztosít helyszínt. Zalán János igazgató szerint: a nemzetközi tapasztalatok a színházi marketing területén sokat segíthetnek abban, hogy hazánkban is sikeresen működhessen egy széles közönségréteget kiszolgálni szándékozó színház, ezért van szükség a tapasztalatcserére e jelentős szakmai találkozó keretében.
Nagy örömükre a konferencián részt vesz Alex Bayley, a Londoni Nemzeti Színház marketingigazgatója is, aki szerint színházának sikeréhez nagyban hozzájárul az, hogy kiválóan működik marketingstratégiájuk. Az ő tapasztalatai segíthetik a hazai szakemberek munkáját is.
A konferencián délelőtt előadások, majd kérdések-válaszok kerülnek sorra, ebéd után pedig kerekasztal-beszélgetésekkel folytatódik a program.
A konferencia helye: Pesti Magyar Színház (1077 Budapest, Hevesi Sándor tér 4)
Időpontja: 2015. szeptember 14., hétfő, 10.00-16.00
A részvétel ingyenes, regisztrációhoz kötött; szinkrontolmácsolásról és ebédről a szervezők gondoskodnak.
Részvételi szándékát a második „Színházat vegyenek!” konferencián 2015. augusztus 25-ig jelezheti az info@magyarteatrum.hu e-mail címen.
Forrás: Magyar Színház