A színházi szakma képviselői, igazgatók, művészek és marketing szakemberek vesznek részt a Színházat vegyenek! címmel a Pesti Magyar Színházban megszervezett II. Színházmarketing konferencián hétfőn.
Az egész napos rendezvényen olyan kérdésekre keresik a választ, minthogy kik járnak ma Magyarországon színházba, milyen aszínházi marketing itthon és külföldön, milyen a jó plakát, hogyan építhető fel egy új brand.
Zalán János, a színház igazgatója megnyitójában arról beszélt, hogy a konferencián olyan kifejezésekről, eszközökről, van szó, amelyeket más területeken már alkalmaznak, de a kulturális területen még kevésbé. Kiemelte: a színház szeretne otthont adni a jövőben is hasonló rendezvényeknek, amelyek hosszú távon teret biztosíthat annak, hogy szakemberek a közös témákról érdemben beszéljenek.
A konferencián előadást tart Hidvégi Áron, a Századvég Alapítvány kutatási igazgatója, Alex Bayley, a Londoni NemzetiSzínház marketing igazgatója és Orlai Tibor, az Orlai Produkciós Iroda igazgatója, emellett kerekasztal-beszélgetéseket is tartanak.