A Jurányi Ház működtetője, a FÜGE Produkció is elindult a díjért, amelyről a közönség szavazata dönt a négy jelölt között.
Négy civil szervezet részvételével kezdetét vette a The Famous Grouse idei jótékonysági kampánya. Mindenhol szükség van hétköznapi hősökre, ezért a skót whiskymárka úgy döntött, felkutatja őket.
A skót whiskymárka Facebook-oldalán meghirdetett pályázaton a közönség szavazatai döntik el, hogy a színházi és közösségi térként funkcionáló Jurányi Házat működtető FÜGE, a környezetvédelmi felelősségvállalásra buzdító JÖN Alapítvány, a sérült madarak gyógyítását célul kitűző Madárkórház Alapítvány vagy a mozgássérültek számára programokat szervező Mozduljunk ki! Egyesület kapja a „Méltán Híres Civilek” címmel járó félmillió forintos támogatást. Az a szervezet nyer, amelyik a legtöbb szavazatot kapja a közönségtől.
A FÜGE Produkció kampányvideója:
(Forrás: FÜGE)