Őrülten nagy színészek

Hajduk Károly nem először alakítja az ellenállhatatlan erővel végtelenbe törő hőst. A Pesti Színház november 4-ei bemutatóján Hegedűs D. Géza adja a szolgálóját.
Hogyan lesz saját színházi nyelv Mohácsi szövegszerkesztési módszeréből, Kárpáti Péter improvizációs technikájából és a Family Guy-ból? Benkó Bencét és Fábián Pétert a Revizor kérdezte.
Mucsi Zoltánt a 7óra7 kérdezte versmondásról és káromkodásról, valamint arról, vajon sikerült-e neki felülemelkedni a politikán.
Tasnádi Istvánnal Kovács Bálint beszélgetett az Indexen, többek között arról, miért volt jobb, amikor még olajos hallal dobálták meg az egyik bemutatóját, és miért nem írta alá a Kálomista Gábor elleni petíciót.
A Fidelio utánajárt, mi az, amit illik és mi az, amit nem szokás felvenni, amikor színházba megyünk.
A Színházak Éjszakája kapcsán a 7óra7 cikke egy mesében foglalta össze a Kolibri Színház múltját és jelenét.
A Fidelio új sorozata a művészképzők életébe enged bepillantást. Elsőként Szász Emese nézte végig, hogyan telik Kovács Kristóf végzős balettművész-növendék egy napja.
„Én, aki írtam, ha elkerülhetem, nem olvasom: félek tőle” – Szabó Magda vallott így saját művéről. Zappe László a Fidelión, Papp Tímea a szinhaz.neten írt az előadásról.
Egy előadás, ahol a nézők dönthetnek bűnről és ártatlanságról. Turbuly Lilla a 7óra7-en, Kállai Katalin az Art7-en írt róla kritikát. Az egyikük döntött, a másikuk nem.
Dosztojevszkij bonctermi nyomozásként színpadra állított regényéről Antal Klaudia a Kútszéli Stíluson, Soós András a 7óra7-en jelentetett meg kritikát.
Lehet-e jó egy unalmas előadás? Bár Török Ákos (7óra7) és Marik Noémi (Vasárnapi Hírek) kritikája szerint is a Három nővér egyik fontos ismérve az unalom, végkövetkeztetésük mégis eltér.